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<blockquote data-quote="nazcasteve" data-source="post: 710431" data-attributes="member: 3336"><p>I talked to Marcelo Siri about this incident last night, and he swears to me that Nogueira was actually flying B-108, not B-102 or B-105 as some sources (including the Nunez Padin book) state. So, it would appear there was some confusion in this reporting, and as you all guessed, this is the same incident that we discussed earlier. I reacted to the book, and was wrong. It is a shame though to hear Noguiera died, as we've now lost another link to this history.</p><p></p><p>However, I still think this is the right/starboard wingtip. Literally, roll it to the right, 180 degrees, like a mirror flip, and you should see what I mean. Just my theory, and I may be wrong again.</p><p></p><p>----</p><p></p><p>Hablé con Marcelo Siri sobre este incidente anoche, y él me jura que Nogueira fue de vuelo B-108, no en la B-102 o B-105 según algunas fuentes (incluida la Núñez Padin libro) . Así que, al parecer existe cierta confusión en el presente informe, como todos ustedes han adivinado, este es el mismo incidente que hemos hablado antes. Reaccione ante el libro que estaba equivocado. Es una pena escuchar que Noguiera ha muerto, como que hemos perdido un eslabón más a esta historia.</p><p></p><p>Sin embargo, todavía creo que esto es el derecho y la del ala de estribor. Literalmente, rodo a la derecha, 180 grados, como un ¿mirror flip?, y usted debería ver a lo que me refiero. Es sólo mi teoría, y yo puedo estar equivocado de nuevo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nazcasteve, post: 710431, member: 3336"] I talked to Marcelo Siri about this incident last night, and he swears to me that Nogueira was actually flying B-108, not B-102 or B-105 as some sources (including the Nunez Padin book) state. So, it would appear there was some confusion in this reporting, and as you all guessed, this is the same incident that we discussed earlier. I reacted to the book, and was wrong. It is a shame though to hear Noguiera died, as we've now lost another link to this history. However, I still think this is the right/starboard wingtip. Literally, roll it to the right, 180 degrees, like a mirror flip, and you should see what I mean. Just my theory, and I may be wrong again. ---- Hablé con Marcelo Siri sobre este incidente anoche, y él me jura que Nogueira fue de vuelo B-108, no en la B-102 o B-105 según algunas fuentes (incluida la Núñez Padin libro) . Así que, al parecer existe cierta confusión en el presente informe, como todos ustedes han adivinado, este es el mismo incidente que hemos hablado antes. Reaccione ante el libro que estaba equivocado. Es una pena escuchar que Noguiera ha muerto, como que hemos perdido un eslabón más a esta historia. Sin embargo, todavía creo que esto es el derecho y la del ala de estribor. Literalmente, rodo a la derecha, 180 grados, como un ¿mirror flip?, y usted debería ver a lo que me refiero. Es sólo mi teoría, y yo puedo estar equivocado de nuevo. [/QUOTE]
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