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<blockquote data-quote="Rumplestilskin" data-source="post: 438933" data-attributes="member: 229"><p>El avión tuvo sus defectos, aún así, Pokrishkin, segundo As de la URSS opinó de él lo siguiente:</p><p></p><p> <em>"... The fighter MiG-3...has demanded of the pilot many new skills and additional efforts in training. I liked this machine at once. It could be compared to a hot race horse: under a skilful rider it rushed along like an arrow, but when you lost control you could end up beneath its hoofs. </em></p><p><em>In any design there will be always a weak point. Excellent fighting qualities of MiG-3 were hidden behind its defects. Advantages of this machine became accessible only to those pilots who were able to find them and use them correctly." </em></p><p><em>The MiG-3 easily dived, speeding up over 500 km/h, doing after that a looping in 600-700 m (I-16 could give considerably smaller looping heights). This large height is a stock of speed. In flight the MiG-3 was easy and obedient. One movement of the stick changed its position, stopped in revolution. I liked this machine, qualities and conception for attack! " </em></p><p></p><p>Las reacciones contra el avión fueron exageradas (caso similar a lo sufrido por el F-4U, quienes lo volaron, y también volaron P-51, afirman que el Corsair era más fácil de pilotar). Aún así, en la URSS cualquier fallo podía enviarte a mejor vida si no eras muy bien visto por las autoridades. </p><p></p><p></p><p></p><p>Dichas misiones eran como escupitajos lanzados contra un elefante. La fuerza de bombarderos de la Luftwaffe estaba demasiado exigida apoyando al Heer.</p><p></p><p></p><p></p><p>De las 14 victorias de Pokrishkin con Mig-3; 9 fueron Bf-109. Y el 190 no cambiaba mucho las cosas; el 109 siempre fue mejor al 190 en altura. Para su llegada a la URSS, el Mig ya estaba de salida debido a sus pobres cualidades a baja cota.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rumplestilskin, post: 438933, member: 229"] El avión tuvo sus defectos, aún así, Pokrishkin, segundo As de la URSS opinó de él lo siguiente: [I]"... The fighter MiG-3...has demanded of the pilot many new skills and additional efforts in training. I liked this machine at once. It could be compared to a hot race horse: under a skilful rider it rushed along like an arrow, but when you lost control you could end up beneath its hoofs. In any design there will be always a weak point. Excellent fighting qualities of MiG-3 were hidden behind its defects. Advantages of this machine became accessible only to those pilots who were able to find them and use them correctly." The MiG-3 easily dived, speeding up over 500 km/h, doing after that a looping in 600-700 m (I-16 could give considerably smaller looping heights). This large height is a stock of speed. In flight the MiG-3 was easy and obedient. One movement of the stick changed its position, stopped in revolution. I liked this machine, qualities and conception for attack! " [/I] Las reacciones contra el avión fueron exageradas (caso similar a lo sufrido por el F-4U, quienes lo volaron, y también volaron P-51, afirman que el Corsair era más fácil de pilotar). Aún así, en la URSS cualquier fallo podía enviarte a mejor vida si no eras muy bien visto por las autoridades. Dichas misiones eran como escupitajos lanzados contra un elefante. La fuerza de bombarderos de la Luftwaffe estaba demasiado exigida apoyando al Heer. De las 14 victorias de Pokrishkin con Mig-3; 9 fueron Bf-109. Y el 190 no cambiaba mucho las cosas; el 109 siempre fue mejor al 190 en altura. Para su llegada a la URSS, el Mig ya estaba de salida debido a sus pobres cualidades a baja cota. [/QUOTE]
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Verificación
Guerra desarrollada entre Argentina y el Reino Unido en 1982
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