Menú
Inicio
Visitar el Sitio Zona Militar
Foros
Nuevos mensajes
Buscar en los foros
Qué hay de nuevo
Nuevos mensajes
Última actividad
Miembros
Visitantes actuales
Entrar
Registrarse
Novedades
Buscar
Buscar
Buscar sólo en títulos
Por:
Nuevos mensajes
Buscar en los foros
Menú
Entrar
Registrarse
Inicio
Foros
Fuerzas Navales
Noticias y Actualidad de las Fuerzas Navales
Noticias de la Marina de Guerra del Perú.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Estás usando un navegador obsoleto. No se pueden mostrar estos u otros sitios web correctamente.
Se debe actualizar o usar un
navegador alternativo
.
Responder al tema
Mensaje
<blockquote data-quote="lethal" data-source="post: 2525197" data-attributes="member: 14252"><p>[MEDIA=youtube]z9cCpHAoLQc[/MEDIA]</p><p></p><p><a href="http://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/ruszyla-modernizacja-peruwianskich-op-typu-209/">http://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/ruszyla-modernizacja-peruwianskich-op-typu-209/</a></p><p></p><p>Peruwiański obrony poinformowało 16 maja, że oficjalnie ruszyła modernizacja okrętów podwodnych typu 209 (podtyp 209/1200). Pierwszy będzie odnawiany <em>Chipana</em> (SS-34). Okręt trafił do suchego doku jeszcze w grudniu 2017 roku. Kontrakt podpisano <a href="http://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/peru-zmodernizuje-okrety-podwodne-typu-209/">niespełna dwa lata temu</a>.</p><p></p><p>Obecnie znajduje się w trakcie podziału kadłuba na dwie części. Prace odbywające się w Callao Operation Center nadzoruje przedsiębiorstwo stoczniowe Servicios Industriales de la Marina, korzystając z pomocy technicznej i eksperckiej niemieckiego przedsiębiorstwa ThyssenKrupp. Podczas wstępnych prac po raz pierwszy wykorzystane będzie urządzenie o nazwie „syncrolift”, czyli mobilna platforma do przetaczania kadłubów, którą w tamtejszej stoczni zainstalowało norweskie przedsiębiorstwo TTS Syncrolift AS.</p><p></p><p><strong>Peruwiańczycy zamierzają wymienić wiele systemów, w tym dowodzenia i kontroli, a także układów mechanicznych i elektrycznych, hydraulicznych i optycznych. Ponadto okręty mają być dozbrojone w pociski przeciwokrętowe UGM-84 Harpoon.</strong></p><p></p><p>Po zakończeniu prac na Chipanie (SS-34) następne w kolejce są <em>Angamos</em> (SS-31), <em>Antofagasta</em> (SS-32), <em>Pisagua</em> (SS-33). Wszystkie zbudowano w latach osiemdziesiątych i nieodzowne jest ich dostosowanie do wymagań operacyjnych, mimo iż Lima jest <a href="http://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/peru-zaczyna-szukac-nowych-okretow-podwodnych/">zdecydowana na zakup nowych jednostek</a>.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lethal, post: 2525197, member: 14252"] [MEDIA=youtube]z9cCpHAoLQc[/MEDIA] [URL]http://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/ruszyla-modernizacja-peruwianskich-op-typu-209/[/URL] Peruwiański obrony poinformowało 16 maja, że oficjalnie ruszyła modernizacja okrętów podwodnych typu 209 (podtyp 209/1200). Pierwszy będzie odnawiany [I]Chipana[/I] (SS-34). Okręt trafił do suchego doku jeszcze w grudniu 2017 roku. Kontrakt podpisano [URL='http://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/peru-zmodernizuje-okrety-podwodne-typu-209/']niespełna dwa lata temu[/URL]. Obecnie znajduje się w trakcie podziału kadłuba na dwie części. Prace odbywające się w Callao Operation Center nadzoruje przedsiębiorstwo stoczniowe Servicios Industriales de la Marina, korzystając z pomocy technicznej i eksperckiej niemieckiego przedsiębiorstwa ThyssenKrupp. Podczas wstępnych prac po raz pierwszy wykorzystane będzie urządzenie o nazwie „syncrolift”, czyli mobilna platforma do przetaczania kadłubów, którą w tamtejszej stoczni zainstalowało norweskie przedsiębiorstwo TTS Syncrolift AS. [B]Peruwiańczycy zamierzają wymienić wiele systemów, w tym dowodzenia i kontroli, a także układów mechanicznych i elektrycznych, hydraulicznych i optycznych. Ponadto okręty mają być dozbrojone w pociski przeciwokrętowe UGM-84 Harpoon.[/B] Po zakończeniu prac na Chipanie (SS-34) następne w kolejce są [I]Angamos[/I] (SS-31), [I]Antofagasta[/I] (SS-32), [I]Pisagua[/I] (SS-33). Wszystkie zbudowano w latach osiemdziesiątych i nieodzowne jest ich dostosowanie do wymagań operacyjnych, mimo iż Lima jest [URL='http://www.konflikty.pl/aktualnosci/wiadomosci/peru-zaczyna-szukac-nowych-okretow-podwodnych/']zdecydowana na zakup nowych jednostek[/URL]. [/QUOTE]
Insertar citas…
Verificación
¿Cuanto es 2 mas 6? (en letras)
Responder
Inicio
Foros
Fuerzas Navales
Noticias y Actualidad de las Fuerzas Navales
Noticias de la Marina de Guerra del Perú.
Este sitio usa cookies. Para continuar usando este sitio, se debe aceptar nuestro uso de cookies.
Aceptar
Más información.…
Arriba