Si te pueden dejar a nuevo esto no pueden hacer lo mismo con un F16 por mas baqueteado que este?
El.tema es que la mayoría de los F-16 que llegaron a Israel en las primeras tandas, ya eran usados.
Y ya estaban baqueteados de ante mano. No por nada, muchos de esos aviones llegaron a Israel, y los dos años estaban de baja, y siendo utilizados como repuestos.
דגם:F-16A-10C-GD פייטינג פלקון
יצרן:ג'נרל דינמיקס, ארה"ב
מספר יצרן:61-222
מס' חא"א:80-0501
תולדות המטוס:
נקלט בחיל האויר האמריקאי בתאריך 22 ביולי 81. הוצב בטייסת קרב בכנף הקרב הטקטית ה-8 בבסיס קונסאן בקוריאה הדרומית באוקטובר 81 ושם נשא את קוד הזנב "WP".באוקטובר 82 הועבר לטייסת הקרב הטקטית ה-19 של כנף הקרב הטקטית ה-363 בבסיס שאו שבמדינת קרולינה הדרומית ושם נשא את קוד הזנב "SW". בנובמבר 84 הועבר לטייסת הקרב הטקטית ה-430 של כנף הקרב הטקטית ה-474 (חיל האויר ה-12) בבסיס נליס שבמדינת נוואדה שם נשא את קוד הזנב "NA" ושימש לאימון מתקדם של טייסי קרב.
באפריל 89 , הועבר לכנף הקרב ה-57 בביה"ס לטייסי קרב בבסיס נליס שבמדינת נוואדה ושם שונה קוד הזנב ל-"WA".באוקטובר 89 הועבר לטייסת הקרב-ירוט ה-189 של כנף הקרב ה-124 בבסיס גוון שבמדינת איידהו וביוני 90 הועבר לטייסת הקרב ה-107 של כנף הקרב הטקטית ה-127 של המשמר הלאומי האוירי של מדינת מישיגן בבסיס סלפרידג', ושם קוד הזבב שונה ל-"MI".
יצא משירות ב-19 במאי 94 והועבר לבסיס האחסנה והמיחזור דייויס מונת'ן, שם קיבל את מספר המצאי AAFG0166. נבחר להעברה לישראל , הוצא משימור ועבר ביקורת אחזקה, והועבר לישראל בטיסה. נחת בארץ ב-26 ביולי 94.
נכנס לשירות בטייסת עוף החול בבסיס חצור. יצא משירות כשנסגרה הטייסת ואוחסן בחצור. לאחר מכן הועבר לתעשיה האוירית שם פורקו כנפיו והגאי הגובה שלו ולאחר מכן הועבר לבסיס תל נוף שם הוא מאוחסן.
Tomate el tarbajito de traducir!