Club Mig-19

Grulla

Colaborador
Colaborador
 

Grulla

Colaborador
Colaborador

Grulla

Colaborador
Colaborador
Se ven?? Del facebook de Muhammad Khattak

Shenyang F-6 From No-23 Squadron.



Shenyang F-6 And Top Guns Of Pakistan Air Force From 90's.



Shenyang F-6s Of No-23 Squadron 'Talons' Deployed At PAF Samanguli Air Base, Quetta.



Shenyang F-6s Of No-23 Squadron 'Talons' Deployed At PAF Samanguli Air Base, Quetta.
 

Grulla

Colaborador
Colaborador
Facebook de Muhammad Khattak

Pair Of Shenyang F-6 fighters of No 15 Squadron "Cobra" from Peshawar, flying over the Karakoram Mountains in Northern Pakistan.




The Last F-6 Painted In Pak-Sino Colors.

Farewell To The Legend, Shenyang F-6 Pakistan Air Force On March 27, 2002.



Four Ship Formation Of F-16, Shenyang F-6 (Chinese MiG-19), Nanchang A-5c Fantan And a Dassault Mirage V.

Note - Shenyang F-6 And Dassault Mirage V From Combat Commander School Of Pakistan Air Force.



The MiG-19SF (Shenyang F-6) is numerically the most important fighter in the inventory of the Pakistan Air Force which has been supplied with this type by China, others being supplied to Albania and North Vietnam.



Late-Model F-6 Single-Seaters of No 25 Squadron (OCU) at Sargodha.
 

Grulla

Colaborador
Colaborador
Parece que este engendro de despegue vertical si existió como proyecto:

Un avión de despegue y aterrizaje vertical "Cuarta misión", que fue desarrollado en base al J-6 en 1968, equipado con cuatro ventiladores de elevación TF-1, para realizar una prueba de túnel de viento en 1970, se construye simultáneamente un prototipo. Cambio a proyecto de investigación científica en 1972 # El arma más romántica en China











 
Arriba