Es más chico, compite con los Embraer 170/190, Bombardier CRJ, ARJ21 chino...es decir, los regional jets¿El Super Jet 100 no competía con esos? O el SSJ100 es más chico aún.
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Es más chico, compite con los Embraer 170/190, Bombardier CRJ, ARJ21 chino...es decir, los regional jets¿El Super Jet 100 no competía con esos? O el SSJ100 es más chico aún.
Parece que es un avión supersónico. Ese tipo de aviones ha tenido siempre problemitas.
Había usado un traductor y había traducido que era un avión supersónico.No este no es un avión supersónico, Este proyecto es similar al desarrollo de Nova (centro de investigación francés ONERA) y D8 de la NASA.
http://bmpd.livejournal.com/2773002.html
Sukhoi SSJ con los composite blended winglets (tambien llamados "saber wingtips")
In cavernous jet hangars in and around Mexico City, Interjet has a secret.
Four of the Mexican airline’s Sukhoi Superjet 100s -- out of a fleet of 22 -- have been grounded for at least five months because of engine maintenance delays. The Russian-made aircraft, which average just four years old, are now being cannibalized, an industry term for when a plane is slowly scrapped for parts to keep other jets running.
JSC Sukhoi doesn’t have a single maintenance facility in the Americas. Airbus SE, which services the rest of Interjet’s fleet, operates three. That’s important because planes need regular and meticulous upkeep. It’s like driving a Hummer in a land of Volkswagens. For a time you’ll be fine, but once the vehicle requires so much as a tune-up, finding the parts and the labor to fix it will be both tricky and costly.